Rezervēt biļeti

Biežāk uzdotie jautājumi | Business Traveller

Biežāk uzdotie jautājumi par dalību Business Traveller lojalitātes programmā

1. Kāpēc pievienoties Business Traveller programmai?

Business Traveller programma sniedz atlaides uzņēmumiem; jo biežāk ceļo, jo lielāka atlaide. Lietotāja kontam varat piesaistīt sava uzņēmuma darbiniekus, lai palielinātu braucienu skaitu, līdz ar to arī piemēroto atlaidi. Dalība programmā ir bez maksas.


2. Kurš var kļūt par Business Traveller programmas dalībnieku?

Par programmas dalībnieku var kļūt uzņēmums vai individuālais komersants.


3. Kā es varu kļūt par Business Traveller programmas dalībnieku?

Lai kļūtu par Business Traveller programmas dalībnieku, Jums jāaizpilda pieteikuma veidlapa mājaslapā: https://www.stenaline.lv/business-traveller/pieteikties. Lūdzu, ņemiet vērā, ka Jums būs jāizvēlas parole, kas nepieciešama drošai piekļuvei Jūsu lietotāja kontam un rezervāciju vadības sistēmai.


4. Kam jāaizpilda pieteikuma veidlapa, lai pievienotos Business Traveller programmai?

Pieteikuma veidlapu aizpilda persona, kura pārvaldīs lietotāja kontu, veiks rezervācijas, pievienos citus darbiniekus, kam būs tiesības izmantot lietotāja kontu un/vai doties braucienos.Pieteikuma veidlapu aizpilda persona, kura pārvaldīs lietotāja kontu, veiks rezervācijas, pievienos citus darbiniekus, kam būs tiesības izmantot lietotāja kontu un/vai doties braucienos.


5. Vai es varu kļūt par programmas dalībnieku, ja man nav ne e-pasta adreses, ne piekļuve internetam?

Lai kļūtu par Business Traveller programmas dalībnieku, Jums ir jābūt derīgai e-pasta adresei. E-pasta adrese tiek izmantota, lai sazinātos ar Jums par dalību programmā.


6. Cik ilgi spēkā ir dalība Business Traveller programmā?

Dalība programmā sākas no pievienošanās brīža un nav ierobežota.


7. Kā darbojas atlaižu līmeņi?

Dalībniekam piemērotā atlaide tiek aprēķināta, ņemot vērā iegādāto un izmantoto braucienu vērtību kopsummu, kas sakrāta 12 mēnešu laikā sākot no tekošās dienas. Atlaižu līmeņi apkopoti tabulā:

 

Dalības līmenis

Piemērotā atlaide

Izmantoto braucienu summa 12 mēnešu laikā

1.līmenis

0%

0 EUR – 499 EUR

2.līmenis

5%

500 EUR – 2499 EUR

3.līmenis

10%

2500 EUR – 15000 EUR

4.līmenis

12,5%

15001 EUR – 29999 EUR

5.līmenis

15%

30000 EUR un vairāk


Ja 12 mēnešu laikā (sākot no tekošās dienas) ir izmantotas biļetes par summu, kas pārsniedz 500 EUR, bet nepārsniedz 2499 EUR, tad pasažieriem, transportlīdzekļiem un kajītēm tiek piemērota 5% atlaide.


Ja 12 mēnešu laikā (sākot no tekošās dienas) ir izmantotas biļetes par summu, kas pārsniedz 2500 EUR, bet nepārsniedz 15 000 EUR, tad pasažieriem, transportlīdzekļiem un kajītēm tiek piemērota 10% atlaide.


Ja 12 mēnešu laikā (sākot no tekošās dienas) ir izmantotas biļetes par summu, kas pārsniedz 15 001 EUR, bet nepārsniedz 29 999 EUR, tad pasažieriem, transportlīdzekļiem un kajītēm tiek piemērota 12,5% atlaide


Ja 12 mēnešu laikā (sākot no tekošās dienas) ir izmantotas biļetes par summu, kas pārsniedz 30 000 EUR, tad pasažieriem, transportlīdzekļiem un kajītēm tiek piemērota 15% atlaide.


Jūsu dalības līmenis un piemērotā atlaide ir redzama Jūsu lietotāja profilā, kā arī uz uzkāpšanas kartēm, kuras tiek izsniegtas reģistrācijas laikā. Pāreja no viena līmeņa uz augstāku vai zemāku notiek automātiski, balstoties uz 12 mēnešu laikā izmantoto braucienu kopsummu, kas tiek pārrēķināta pēc katra brauciena 24 stundu laikā.


Iegādāto, bet vēl neizmantoto biļešu vērtība netiek ieskaitīta biļešu vērtības kopsummā. Biļešu vērtības kopsummas izmaiņas notiek tikai pēc notikuša brauciena.


8. Es jau esmu klientu kluba Extra dalībnieks, vai varu pievienoties Business Traveller programmai?

Klientu klubs Extra ir paredzēts privātpersonām. Business Traveller programma ir paredzēta uzņēmumiem. Lūdzam ņemt vērā, ka Extra punktus būs iespējams saņemt tikai par pirkumiem uz kuģa klāja. Par biļešu iegādi, ja tās iegādātas izmantojot Business Traveller kontu, Extra punktus nav iespējams saņemt. Extra punktus nav iespējams pārcelt uz Business Traveller programmas kontu.


10. Kā varu saņemt dalībnieka atlaidi?

Kā programmas dalībnieks Jūs saņemsiet atlaides pasažieriem, transportlīdzekļiem un kajītēm. Atlaide tiek piemērota gan reisiem vienā virzienā, gan turp-atpakaļ braucieniem. Atlaides netiek piemērotas ostu un ekoloģijas nodevām, kā arī papildpakalpojumiem, piemēram, maltītēm. Atlaides apmēru nosaka 12 mēnešu laikā iegādāto un izmantoto biļešu kopsummas vērtība; lūdzam skatīt 7.jautājumu, lai uzzinātu vairāk par atlaižu līmeņiem.


11. Kā jāveic rezervācija?

Lai izmantotu Business Traveller programmas dalībnieka atlaidi, Jums vispirms jāpieslēdzas dalībnieka profilam Stena Line mājaslapā https://www.stenaline.lv/business-traveller. Kad esat pieslēdzies dalībnieka profilam, kreisajā pusē rezervācijas dialoga logā varat veikt rezervāciju – izvēlieties ceļošanas datumu, pasažieru un automašīnu skaitu, kajītes, papildpakalpojumus, aizpildiet trūkstošos datus un veiciet biļešu apmaksu.


Ja rezervāciju vēlaties veikt pa tālruni Stena Line zvanu centrā +371 636 22999 vai pa e-pastu [email protected], tad neaizmirstiet norādīt savu Business Traveller dalībnieka numuru, lai saņemtu atlaidi. Atgādinām, ka rezervēt mājaslapā ir izdevīgāk, jo rezervācijām pa tālruni vai e-pastā tiek piemērota rezervācijas veikšanas maksa 15 EUR apmērā.


12. Kur es varu apskatīt veikto rezervāciju vēsturi?

Informāciju par veiktajām rezervācijām varat apskatīt savā dalībnieka profilā, cilnē “rezervāciju vēsture”.


13. Kāda ir atšķirība starp Galveno lietotāju un Lietotāju?

Galvenais lietotājs var veikt rezervācijas, pievienot lietotāju sarakstam citus darbiniekus, kuriem būs tiesības izmantot lietotāja kontu, atjaunināt to datus, liegt pieeju lietotāja kontam, kādam no iepriekš noteiktajiem lietotājiem un atjaunināt uzņēmuma datus.


Lietotājs var veikt rezervācijas un atjaunināt tikai savus datus. Gan Galvenais lietotājs, gan Lietotājs drīkst būt iekļauti ceļotāju sarakstā. Nav noteikts limits Galveno lietotāju un Lietotāju skaitam. Lūdzu, ņemiet vērā, ka persona, kura piesaka dalību programmā, kļūst par Galveno lietotāju.


14. Kā es varu pievienot vai noņemt Lietotāju savam kontam?

Jaunu Lietotāju varat pievienot sava dalībnieka profilā, cilnē “Lietotāji”. Šajā sadaļā varat kādam no jau esošajiem Lietotājiem noteikt Galvenā lietotāja statusu, vai arī noņemt Lietotāja kontam pieeju.


15. Ar ko es varu sazināties, ja man ir kādi jautājumi?

Ja Jums rodas kādi jautājumi par dalību Business Traveller programmā, aicinām sazināties pa e-pastu [email protected].