Stena Line apstrādā jūsu personas datus tālāk norādītajos nolūkos. Stena Line ir jābūt juridiskam pamatam izmantot jūsu datus katram no šiem nolūkiem. Juridiskais pamats var būt: i) jūsu piekrišana attiecīgajai apstrādes darbībai; ii) apstrāde ir nepieciešama, lai izpildītu ar jums noslēgtu līgumu; vai iii) Stena Line vai trešās puses leģitīmajās interesēs ir apstrādāt personas datus, ja tās ir prioritāras attiecībā uz jūsu vēlmi neļaut apstrādāt personas datus. Katra tālāk minētā nolūka gadījumā Stena Line norādīs juridisko pamatu.
Ja tālāk norādītajam nolūkam kā juridiskais pamats ir norādīta jūsu piekrišana, mēs neapstrādāsim jūsu personas datus šādā nolūkā, ja neesam saņēmuši jūsu piekrišanu. Turklāt jums ir tiesības jebkurā laikā atsaukt savu piekrišanu, iz-mantojot atteikšanās saites e-pasta ziņojumos vai apmeklējot preferenču centru, kas ir daļa no mūsu tīmekļa vietnes sadaļas Manas lapas. Lūdzu, ņemiet vērā, ka piekrišanas atsaukšana neietekmē tādas apstrādes likumīgumu, kura tika balstīta uz šīs piekrišanas, pirms tā tika atsaukta.
(a) Ceļojumu, apmešanās vietu un līgumā noteikto Pakalpojumu nodrošināšana
Stena Line izmanto vārdu, uzvārdu, dzimšanas datumu, vecuma grupu, dzimumu, līguma informāciju, maksājumu informāciju, ceļojumā braucošo bērnu skaitu, rezervācijas atsauces numuru, informāciju par jūsu ceļojumu(-iem), transportlīdzekļa informāciju, jūsu pasūtījumus/iepirkumu sarakstus veikalā Bordershop un uz klāja, rezervāciju vēsturi, izmantotos īpašo piedāvājumu kodus un drošības kodus un pārdošanas vietu, lai administrētu un nodrošinātu jūsu rezervētos ceļojumus, apmešanās vietas, jebkādus iepriekšējus pasūtījumus un Pakalpojumus saskaņā ar Ceļojuma noteikumiem un Pārvadāšanas noteikumiem. Jūsu personas datu apstrādes pamatā ir mūsu līgumā noteiktie pienākumi pret jums.
(b) Mūsu pakalpojumu sniegšana
Stena Line izmanto jūsu vārdu, uzvārdu un kontaktinformāciju, lai ar jums sazinātos, kad jūs izmantojat mūsu Pakalpojumus. Šādas personas datu apstrādes pamatā ir mūsu leģitīmās intereses.
(c) Administrēšana
Stena Line izmanto viesu saraksta informāciju, lai administrētu kompensācijas, apdrošināšanas uzdevumus un klientu sūdzības, kas ir saistītas ar jūsu rezervāciju(-ām). Šādas personas datu apstrādes pamatā ir mūsu leģitīmās intereses.
(d) Juridisko pienākumu ievērošana
Stena Line apstrādā:
- - informāciju par invaliditāti, kuru jūs mums sniedzat, lai mēs jums varētu nodrošināt jebkādu nepieciešamo palīdzību jūsu ceļojuma laikā saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regulu (ES) Nr. 1177/2010 (2010. gada 24. novembris) par pasažieru tiesībām, ceļojot pa jūru un iekšzemes ūdensceļiem;
- - jūsu maksājumu informāciju, lai mēs varētu glabāt maksājumu informāciju, vārdu, uzvārdu, Lojalitātes kluba dalībnieka numuru un kontaktinformāciju saskaņā ar Zviedrijas Grāmatvedības likumu (zviedru val.: Bokföringslag (1999:1078)) un/vai tiesību aktiem un noteikumiem, kuri ir piemērojami attiecīgajā vietējā tirgū;
- - jūsu vārdu, uzvārdu, dzimumu, vecuma grupu un informāciju par invaliditāti (ciktāl jūs mums sniedzat šādu informāciju), lai mēs varētu uzturēt pasažieru sarakstus saskaņā ar Direktīvu 98/41/EK par to personu reģistrāciju, kas atrodas uz pasažieru kuģiem, kuri kursē uz Kopienas dalībvalstu ostām vai no tām;
- - jūsu vārdu, uzvārdu, dzimumu, dzimšanas datumu, vecuma grupu, valstspiederību un pases vai identifikācijas dokumenta informāciju, lai mēs varētu uzturēt pasažieru sarakstus un veikt identitātes pārbaudes saskaņā ar Zviedrijas Rīkojumu par drošību uz kuģiem (zviedru val.: Fartygssäkerhetsförordningen (2003:438)) un/vai tiesību aktiem un noteikumiem, kuri ir piemērojami attiecīgajā vietējā tirgū;
- - ja piemērojams, jūsu vārdu, uzvārdu, dzimšanas datumu un pases vai identifikācijas dokumenta informāciju, ciktāl šāda informācija ir iekļauta to pasažieru sarakstos, kuriem ir piemērots aizliegums, ko mēs saņemam no policijas iestādēm. Mēs izmantojam šādus sarakstus, lai nepieļautu, ka attiecīgās personas ceļo, izmantojot Stena Line pakalpojumus, un lai ievērotu attiecīgajā brīdī piemērojamos tiesību aktus un noteikumus.
Šādas personas datu apstrādes pamatā ir mūsu juridiskie pienākumi.
(e) Palīdzības sniegšana pasažieriem ar invaliditāti
Stena Line apstrādā informāciju par invaliditāti, kuru jūs mums nodrošināt, lai mēs jums sniegtu jebkādu nepieciešamo palīdzību saistībā ar rezervētajiem ceļojumiem, apmešanās vietām un mūsu Pakalpojumiem. Šādas personas datu apstrādes pamatā ir jūsu nepārprotama piekrišana.
(f) Mūsu Pakalpojumu uzlabošana
Lai uzlabotu mūsu Pakalpojumus (novērstu kļūdas, ātri un viegli noteiktu un risinātu Tīmekļa vietnes pārveides problēmas, mainītu interfeisu, lai jūs varētu ērti piekļūt meklētajai informācijai vai tiktu izcelti jums paredzētie piedāvājumi Tīmekļa vietnē), mēs izmantosim jūsu vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju, vietnes informāciju atbilstoši jūsu IP adresei, informāciju par pārlūkprogrammu, rezervācijas atsauces numuru un informāciju par jūsu ceļojumu(-iem), lai iegūtu statistiku par to, kā jūs lietojat mūsu Pakalpojumus. Mēs to darām, rīkojot klientu apmierinātības aptaujas un tirgus pētījumus vai analizējot to, kā jūs lietojat mūsu Pakalpojumus. Kad mēs izmantojam jūsu personas datus, lai uzlabotu mūsu Pakalpojumus, mēs tos izmantojam pēc iespējas vispārīgā veidā. Šādas personas datu apstrādes pamatā ir mūsu leģitīmās intereses.
(g) Pakalpojumu ļaunprātīgas izmantošanas novēršana
Lai novērstu ļaunprātīgu izmantošanu un krāpniecību ar kredītkartēm, nepieciešamības gadījumā varam izmantot jūsu vārdu, uzvārdu, adresi un IP adresi (ja tas attiecas uz konkrēto gadījumu). Šādas personas datu apstrādes pamatā ir mūsu leģitīmās intereses.
(h) Personu, kurām piemērots aizliegums, atturēšana no ceļojumu rezervēšanas
Attiecībā uz pasažieriem, kuri ir pārkāpuši mūsu noteikumus par drošību uz klāja, Stena Line glabā aizlieguma piemērošanas datumu, vārdu, uzvārdu, dzimšanas datumu (Zviedrijas pilsoņiem — personas identifikācijas numuru) un rezervācijas atsauces numuru, lai mēs varētu novērst to, ka šādas personas rezervē ceļojumus. Šādas personas datu apstrādes pamatā ir mūsu leģitīmās intereses.
(i) Piedāvājumu, atlaižu un jauninājumu nodrošināšana, pamatojoties uz jūsu pirkuma
Lai piedāvātu atlaides un jauninājumus, pamatojoties uz jūsu pirkuma, mēs izmantojam jūsu vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju un informāciju par jūsu ceļojumu. Šādas personas datu apstrādes pamatā ir mūsu leģitīmās intereses.
(j) Tiešais mārketings
Lai nosūtītu informatīvas vēstules, piedāvājumus, svarīgu informāciju par mūsu Pakalpojumiem un atgādinājumus par uzsāktām, bet nepabeigtām rezervācijām, mēs izmantojam jūsu vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju, informāciju par jūsu ceļojumu(-iem) un rezervāciju vēsturi, ciktāl jūs mums esat sniedzis šādus personas datus, izmantojot mūsu Pakalpojumus. Mēs jums šo informāciju nosūtām pa pastu, īsziņā, e-pastā un izmantojot citus elektroniskās saziņas veidus. Šādas personas datu apstrādes pamatā ir mūsu leģitīmās intereses.
Jums ir tiesības jebkurā brīdī atteikties no tiešā mārketinga informācijas saņemšanas atbilstoši norādījumiem, kas ir iekļauti 6. sadaļas (i)–(j) punktā. Šādā gadījumā Stena Line jums vairs nesūtīs tiešā mārketinga informāciju.
(k) Klientu sūdzību izskatīšana, aizstāvība un/vai tiesisku prasījumu izvirzīšana
Mēs izmantojam personas datus tikai atbilstoši konkrētajam gadījumam, lai risinātu klientu sūdzības, aizstāvētu un/vai izvirzītu tiesiskus prasīju-mus. Šādas personas datu apstrādes pamatā ir mūsu leģitīmās intereses.
(l) Pierādīšana, ka juridisks pienākums tiek ievērots
Stena Line glabā dokumentāciju saistībā ar pases un identifikācijas informāciju un informāciju par to, kura persona norāda sevi kā nepilngadīgas personas vecāku, kad tiek veiktas identitātes pārbaudes, lai pierādītu attiecīgajām iestādēm, ka mēs izpildām identitātes pārbaužu prasību, kas ir noteikta Zviedrijas Rīkojumā par drošību uz kuģiem (zviedru val.: Fartygssäkerhetsförordningen (2003:438)), un/vai ievērojam tiesību aktus un noteikumus, kuri ir piemērojami attiecīgajā vietējā tirgū. Šādas personas datu apstrādes pamatā ir mūsu leģitīmās intereses.